komis:
auto.css
auto.php
kwerendy.txt
sklepmuzyczny:
formularz.php
muzyka.css
sklepmuzyczny.HTML
forum:
forum.html
forum.sql
hobby.css
polityka.txt
rejestracja.php
logowaniezbaza:
arkusz.css
index.html
logowanie.php
zaloguj.php
logowaniemini:
(zajebane z PZS)
Oto najważniejsze funkcje silnika:
-dodawanie newsów
-edycja i usuwanie newsów
-edycja podstron
-zarządzanie plikami, z serwera FTP
-tworzenie galerii zdjęć (z podziałem na kategorie)
-zarządzanie sliderem
-własny Newsletter
-kanał RSS
-edycja ustawień strony z poziomu Panelu Administratorskiego
Co więcej silnik posiada szereg funkcji, ułatwiających lepsze pozycjonowanie strony!:
-przyjazne linki
-możliwość ustawienia słó kluczowych z poziomu PA
-możliwość ustawienia osobnych słów kluczowych dla poszczególnych newsów
-automatyczny skrypt tworzenia dokładnej mapy strony twojego serwisu.
Informacje Wymagane
-Nazwa użytkownika
-Alias
-Hasło
-Potwierdź hasło
-Adres e-mail
Android:
apk
apk/assets/
apk/JACK-INF/
apk/META-INF/
apk/res/
Webmastering:
/ <--- jakieś tam pliki główne
/rdf
/pdf
/index.php <-- plik startowy części frontowej
/kernel.php <-- jądro systemu (tu następuje wykrycie ścieżki)
/request.php <-- plik startowy dla żądań AJAX
/login.php <-- plik startowy - logowanie
/fileman.php <-- plik startowy - menedżer plików
/images/ <-- na obrazki, które nie powinny być zależne od stylu (emotikonki etc)
/modules/ <-- na pliki które odpowiadają za działanie forum (np. profile.php odpowiadający za funkcje profilu)
/themes/ <-- skórki
Webmastering (skrócony):
/index.php
/images/ <--na obrazki, które nie powinny być zależne od stylu (emotikonki etc)
/themes/ <--skórki
/admin/
webapp
|-classes
|-config
|-lib
|-logs
|-public_html
| |-css
| |-images
| |-js
|-templates
|-frontend
| |-css
| |-main.css
| |-js
| |-ajax.js
| |-blockDisabledLinks.js
| |-html5Validator.js
| |-openImages.js
| |-node_modules
| |-package.json
| |-webpack.config.js
|-nbproject
|-src
|-tmp
|-vendor
|-web
| |-css
| |-images
| |-js
| |-404.html
| |-calc.html
| |-index.php
| |-odette.html
|-.gitignore
|-.htaccess
|-_ide_helper.php
|-composer.json
|-composer.lock
|-LICENSE
Programowanie:
/src - wszelkie Twoje źródła
/test - testy jednostkowe
/docs - dokumentacja
/lib - biblioteki, które wykorzystujesz w aplikacji
/bin - skompilowane .dll i exe
A w src tworzysz strukturę projektów. Tutaj powinny się znaleźć projekty w architekturze wielowarstwowej, czyli np. rozdział na UI - Logikę biznesową - Bazę danych.
Czyli w Twoim przypadku formy powinieneś mieć w projekcie UI. Formatki, będą reagować na akcje użytkownika i dalsze obliczenia będą wykonywane przez klasy z projektu np. LogikaBiznesowa. A z kolei odwołania do bazy danych będą tylko z projektu logiki biznesowej.
Są to przykładowe konfiguracje, ale przypuszczam, że w większości projektów informatycznych coś w ten deseń jest używane. Aczkolwiek jest to struktura, która może być dużo bardziej rozbudowana w zależności od rozmiarów projektu.
----------
40 profili w katalogu
blocks/
input_type_search.js
input_type_search.bemhtml.js
input__box.bemhtml.js
input.css
input.js
input.bemhtml.js
button.css
button.js
button.bemhtml.js
button.png
blocks/
input/ # input block directory
_type/ # type modifier directory
input_type_search.css # Implementation of modifier type
# with value search in CSS technology
__box/ # box element directory
input__box.css
__clear/ # clear element directory
_visible/ # visible modifier directory
input__clear_visible.css # Implementation of boolean modifier visible
# with value true in CSS technology
_size/ # size modifier directory
input__clear_size_large.css # Implementation of modifier size
# with value large in CSS technology
input__clear.css
input__clear.js
input_layout_horiz.css
input_layout_vertical.css
input__elem.css
input.css # input block implementation in CSS
input.js # input block implementation in JavaScript
button/ # button block directory
button.css
button.js
button.png
popup/
_target/
popup_target.css # Common code of modifier target
popup_target_anchor.css # Modifier target with value anchor
popup_target_position.css # Modifier target with value position
_visible/
popup_visible.css # Boolean modifier visible
popup.css
popup.js
library.blocks/
button/
button.css # CSS implementation in the linked library (height 20px)
project.blocks/
button/
button.css # Redefinition of CSS implementation (height 24px)
common.blocks/
button/
button.css # Generic CSS implementation of the button
desktop.blocks/
button/
button.css # Desktop platform-specific button features
mobile.blocks/
button/
button.css # Mobile platform-specific button features
@import url(common.blocks/button/button.css); /* Generic CSS rules */
@import url(desktop.blocks/button/button.css); /* Desktop platform-specific */
@import url(common.blocks/button/button.css); /* Generic CSS rules */
@import url(mobile.blocks/button/button.css); /* Mobile platform-specific */
src/Mingos/uCrop
src/
Exception/
ImageFormatException.php
MissingLibraryException.php
Image/
GD.php
Imagick.php
AbstractImage.php
ImageInterface.php
uCrop.php
Nazewnictwo plików.
Kiedy mamy już odpowiednia strukturę katalogu, warto się zastanowić nad sposobem nazywania poszczególnych plików. Omówiona struktura zapewnia nam odpowiednie miejsca na przechowywanie plików, ale w żaden sposób nie określa sposobu nazywania samych plików. Bardzo ważnym jest, aby nadać plikom odpowiednie nazwy. Jeśli musiałeś kiedyś ";walczyć"; z istniejącym systemem, z ubogo nazwanymi plikami, wiesz zapewne, jak trudno jest domyślić się, które pliki odpowiadają za dane funkcje.
Dwoma najczęstszymi konwencjami nazewnictwa są oddzielanie słów podkreślnikami(_) np. ";new_member_signup.php"; i zaczynanie każdego nowego wyrazu wielką literą np. ";newMemberSignup.php";. Według mnie, drugi sposób jest odpowiedni w każdej sytuacji, a żaden plik lub katalog nie powinien zaczynać się wielką literą. Użycie tego typu nazewnictwa pozwala na łatwe odczytywanie nazw, a także łatwe ich wpisywanie -; trudniej jest wpisać nazwę z podkreślnikami.
Dobrze jest także unikać nazw, które są zbieżne z nazwą danego katalogu. Nie powinieneś nazywać pliku zawierającego funkcje obsługujące ciągi ";lib.string.php"; i umieścić go w katalogu ";lib"; -; skoro plik znajduje się w katalogu z bibliotekami, to zapewne jest biblioteką -; wystarczy ";string.php";. Ta sama zasada obowiązuje przy nazywaniu klas, plików konfiguracyjnych, logów itd. Ogólnie rzecz biorąc konwencje nazywania plików są proste i łatwe do zapamiętania.
codeskills.pl/bem/
Metodologia BEM
Blok (z ang. block)
.btn
Element
.btn__name
.btn__counter
Modyfikator (z ang. Modifier)
.btn—positive
.btn—negative